Відбувається ребрендинг «Вега–телеком» в «ОПЕНСВІТ». Газета «Молодий буковинець», №41 від 15.04.2010 р.
15.04.2010 Про зміни відомого в Чернівцях Інтернет–провайдера розповідає комерційний директор компанії «Вега–телеком®» Антоніна ЯСІНСЬКА. — Що таке ребрендинг? — Ребрендинг (від англ. «brand» . торгова марка) означає зміну назви, логотипу, візуального оформлення бренду. Ребрендинг обумовлює не тільки нову назву і логотип компанії, але й позиціонування компанії (стратегія компанії, її філософія). У нашому випадку ребрендинг «Вега–телеком®» в «ОПЕНСВІТ®» передбачає зміну стратегії компанії на ринку телекомунікаційних послуг, її мети і принципів роботи. Сьогодні ми переходимо від стратегії кількості (основною метою якої було збільшення числа абонентів) до стратегії формування послуг преміум–класу (основна мета — розширення спектру телекомунікаціних послуг, максимальна адаптація роботи компанії до потреб користувачів, гнучка цінова політика). — Коли відбудеться ребрендинг? — Підготовка до переходу на новий бренд вже розпочалася та відбувається в повному обсязі. На даний час вже змінився вигляд нашого офіційного сайту, змінився дизайн карток поповнення, виготовляються нові рекламні матеріали та інше. Наше підприємство отримало свідоцтво реєстрації знаку для товарів та послуг «ОПЕНСВІТ®». Також нами вже впроваджено нові тарифні плани «Преміум Опенсвіт+Dr.Web» та «Лайт Опенсвіт». «Преміум Опенсвіт+Dr.Web» . це тарифні плани, які, окрім самої послуги доступу до мережі Інтернет, забезпечують наших абонентів надійним захистом — ліцензійною антивірусною програмою, відомою у всьому світі, Dr.Web. Бази даної програми постійно поновлюються та поповнюються, що гарантує абонентам максимум захисту від програм–злочинців та програм–вірусів. Вартість цих тарифних планів є доступною — від 100 грн за 5Мбіт/с. «Лайт Опенсвіт» — це нове покоління тарифної лінійки, що забезпечує незмінно високу якість надання послуг нашим абонентам за меншу вартість. У ребрендинга є дві складові: Перша — візуальна (зміна логотипу, нові корпоративні кольори, новий сайт) вже завершилася. Друга — змістова (впровадження нових принципів роботи, нові тарифні пакети, послуги, технології) вже частково проведена, проте попереду ще багато змін та впровадження нових телекомунікаційних послуг. — Для чого здійснюється ребрендинг? — Впровадження нових телекомунікаційних послуг та ребрендинг дозволять зміцнити позиції компанії на ринку, розвивати та оперативно впроваджувати нові технології, бути більш гнучкими та стабільними, оперативно реагувати на зміни ринкової ситуації. Крім того, ребрендинг дозволить покращити імідж компанії, залишивши позаду труднощі та прикрі непорозуміння, що були у «Вега–телеком®». А також розпочати нову сторінку розвитку нашої компанії, з новими силами та новими ідеями. — У чому ребрендинг буде виражатися для абонентів? — Для абонентів ребрендинг буде виражатися в наступному: - нова назва — «ОПЕНСВІТ®»;
- новий логотип і нові корпоративні кольори; використання їх у дизайні карток поповнення, рекламній продукції;
- нові (прості і доступні) тарифи;
- можливість формування індивідуальних пакетів послуг із врахуванням потреб кожного абонента. Особливо це стосується юридичних осіб, успішність роботи яких безпосередньо пов'язана із якістю зв'язку;
- розробка нових технологій і послуг, які раніше не були доступні абонентам м. Чернівців.
— Які переваги дасть бренд «ОПЕНСВІТ®» абонентам? — Передусім, це декілька основних переваг: - Простота та зручність тарифів;
- Нові продукти та технології: тарифні плани «ОПЕНСВІТ®», нові тарифні плани «Бізнес», високошвидкісна передача даних для вторинних провайдерів;
- Можливість швидкої міграції з одного тарифного плану в інший;
- Розширена мережа реалізації карток поповнення та електронних ваучерів поповнення;
- Висока якість обслуговування;
- Програма лояльності для абонентів.
— Що станеться з існуючими абонентами «Вега–телеком®» після ребрендингу? — Ребрендинг не створить жодних незручностей чи обмежень для наших абонетів. Навпаки, абоненти отримають цілий комплекс нових послуг та тарифів на дуже привабливих умовах. Умови та терміни всіх існуючих на сьогодні пропозицій від «Вега-телеком» залишаться незмінними. Абоненти «Вега–телеком®» автоматично стануть абонентами «ОПЕНСВІТ®». При цьому не потрібно ні змінювати особисті налаштування, ні особисті ідентифікуючі координати (логін, пароль), ні переукладати договір. Зазначимо також, що знак для товарів та послуг «Вега–телеком®» є повністю легалізованим та є власністю нашого підприємства. Однак така назва буде використовуватися винятково у технічній та проектній документації нашого підприємства. — Чи зміниться назва компанії у зв'язку з переходом на новий бренд? — Ні, назва компанії не зміниться. Банківські та податкові реквізити також залишаються незмінними.
Адреса нашого офісу: 58029, м. Чернівці, пр. Незалежності, 114А/218. Телефон: 55-83-41 (цілодобово). Факс: 55-83-44 (цілодобово). Сайт: www.opensvit.ua E-mail: info@fenix-vt.net Ліц. НКРЗ України №466462 від 08.10.2009р.
Читайте також:
У світі стартує новий Інтернет-протокол IPv6. Газета «Молодий буковинець» №11 від 02.02.2012
Інтернет помер? Хай живе Інтернет! Газета «Молодий буковинець», №59 від 02.06.2011 р.
Інтернет національного рівня. Газета «Молодий буковинець», №41 від 17.06.2010 р.
Час отримати Безкоштовний Інтернет. Газета «Чернівці РІО», №33.
|
Соціальні мережі
Контакти
|