Служба технічної підтримки
Наша служба технічної підтримки працює цілодобово. Висококваліфіковані фахівці безкоштовно нададуть консультацію з питань роботи телекомунікаційної мережі за телефоном (0372) 55-83-41 або за e-mail: support@opensvit.ua. Шановні абоненти, якщо Ви маєте проблеми з доступом до мережі Інтернет, спочатку впевніться, що вони не зумовлені станом Вашого комп’ютера чи операційної системи або іншими факторами, напряму не пов’язаними з роботою мережі. Потрібно пересвідчитись, що всі кабелі підключені правильно і налаштування Вашого комп’ютера не змінювались. Ви можете спробувати відновити налаштування самостійно, для цього можете ознайомитись з відповідними документами: Якщо самостійно проблему вирішити все ж не вдалося – зверніться за порадою в Службу підтримки за телефоном 55-83-41 (цілодобово) та коротко і лаконічно повідомте причину дзвінка та номер помилки, що повідомляє Ваша система при спробі підключення. Якщо проблему не вдасться вирішити по телефону – до Вас буде направлено нашого технічного спеціаліста. Увага!При поданні заявки Вам потрібно вказати свій логін, адресу, телефон і намагатись описати несправність для більшої ефективності роботи спеціалістів. Якщо після подання заявки у Вас зникли несправності і Ви вже знову можете користуватися доступом до мережі Інтернет, необхідно відмінити заявку. Дякуємо за розуміння!
|
Соціальні мережі
Контакти
|