opensvit
Internet провайдер Опенсвіт Інтернет провайдер Опенсвіт

Часті запитання

ЗАГАЛЬНІ ЗАПИТАННЯ

Що таке Опенсвіт?

Опенсвіт – це професійно організований швидкісний доступ до Глобальної мережі Інтернет для сучасних людей, які готові спілкуватися і працювати в мережі Інтернет на найвищому рівні. Опенсвіт побудована на основі передових технологій і не потребує наявності в квартирі телефонної лінії. Наша фірма пропонує широкий вибір тарифних планів.

Як підключитися до Опенсвіт?

1. Дізнайтесь чи підключений Ваш будинок до нашої мережі. Ви можете зробити це подзвонивши в наш офіс.

2. Укласти угоду на надання послуги передачі даних.

Що входить у вартість підключення?

В установчу плату входить вартість проведення робіт по підключенню, оренди порту обладнання і роботи системного адміністратора по підключенню Вашого ПК до мережі Опенсвіт.

Увага: у деяких випадках, коли для прокладки кабелю потрібно використати додаткові матеріали, або виконати складні роботи, вартість підключення може бути збільшена, про що Вас обов'язково попередять.

Яку технологію при підключенні використовує Опенсвіт?

Наша компанія для підключення здебільшого використовує технологію Ethernet. Дана технологія передбачає прокладання окремого кабелю від нашого комутатора до квартири абонента. Клієнт зі свого боку підключає кабель до мережної карти, або іншого пристрою, якщо про це була домовленість.

Розповсюдженими технологіями при підключенні також є ADSL, VDSL, WiFi.


Яка IP-адреса видається мені при підключення до Інтернету?

При підключення до Інтернету Вам буде видаватися динамічна ІР-адреса. Якщо ж Ви бажаєте одержувати постійну ІР-адресу, Ви можете замовити її за окрему плату.

ЯКЩО ВИ НОВИЙ КОРИСТУВАЧ ІНТЕРНЕТУ?

Що таке логін і пароль?

При підключенні до Інтернету система завжди запитує Вас логін і пароль.

Логін і пароль – унікальна комбінація мережних реквізитів, яка дозволяє Вам (і тільки Вам) одержувати доступ до Інтернет. Будьте обережні зі своїми реквізитами, не дозволяйте нікому зі сторонніх дізнатися і скористатися ними. Ні в якому разі не повідомляйте нікому Ваш пароль.

В чому вимірюється інформація?

Інформація в мережі Інтернет може мати найрізноманітнішу форму, від окремого вебсайту до великого по об’єму фільму. Кількість інформації вимірюється в наступних одиницях:

1 Гігабайт = 1024 Мегабайт.

1 Мегабайт = 1024 кілобайт.

1 кілобайт = 1024 байт.

Для прикладу, 1 пісня в форматі mp3 може займати 5 Мегабайт, а фільм в форматі avi може досягати до 800 Мегабайт.

Що таке трафік?

Коли Ви відкриваєте сторінки (веб-сайти) чи «закачуєте» файли, то на Ваш комп’ютер з мережі надходить визначений об’єм інформації. Формується трафік, тобто об’єм даних, що передається за визначений період часу. Розрізняють вхідний та вихідний трафік.

Вхідний трафік – це об’єм даних, що завантажились з мережі Інтернет на Ваш комп’ютер;

Вихідний трафік – це об’єм даних, що з Вашого комп’ютера завантажився в мережу Інтернет.

Які види трафіку існують?

Існує зовнішній та локальний трафік. Зовнішній – це трафік в мережу Інтернет. Локальний – це трафік в середині мережі Опенсвіт. Локальний трафік в мережі Опенсвіт не тарифікується, але не з'єднуйтесь з мережею Інтернет, в разі користування локальними ресурсами.


Як знімаються кошти з мого особистого рахунку?

Кожного дня з рахунку абонента знімається частина місячної абонплати яка дорівнює: D=A/M,

де А - місячна абонплата згідно обраного Вами тарифного плану, М - кількість днів місяця.

Чому у мене заборгованість, мене ж мали відключити автоматично?

Невелика заборгованість може виникнути внаслідок того, що перевірка стану рахунку проводиться не постійно, а з деяким інтервалом.

Я хочу поповнити рахунок, як це зробити?

Поповнити свій особовий рахунок можна з допомогою «Інтернет карток» через наш сайт. Картки випускаються номіналом 50 та 100 грн. Існує широка мережа продажу карток.

Також рахунок можна поповнити через Інтернет - картками Visa, MasterCard та WebMoney за допомогою сервісу UkrPays.

Я не користуюсь Інтернетом вже півроку. Мене не відключать?

Якщо Ви будете поповнювати рахунок, не допускаючи від’ємного балансу – то ні. Від’ємний баланс може з'явитися внаслідок зняття абонплати за користування мережею, яку ви повинні сплачувати в будь-якому випадку.

Яким чином я можу захистити себе від автоматичного оновлення програм?

Багато програм вимагають періодичного оновлення баз даних або інших своїх елементів. Деякі можуть робити це з мережі Інтернет навіть не питаючи Вашого дозволу. Слідкуйте за Вашим трафіком. Більшість автоматичних оновлень можна відключити. В цілях Вашої безпеки не рекомендуємо відключати автоматичне оновлення операційної системи Windows та антивірусних програм.


Я забув пароль, що мені робити?

Для зміни паролю, підійдіть з угодою та документом, який засвідчує Вашу особу до нас в офіс.

Чи можна змінити логін і пароль?

Пароль для доступу до мережі Інтернет та на поштову скриньку абонент може змінити сам через сайт. Для зміни логіну потрібно укласти новий договір.

Як змінити тарифний план?

Змінити тарифний план можна на нашому сайті.

ПРОБЛЕМИ З ДОСТУПОМ В ІНТЕРНЕТ

При з’єднанні з Інтернетом мені видається 691 помилка «Невірний логін або пароль», хоча я їх вводжу правильно. Що робити?

Крім дійсно невірного логіну або паролю, помилка 691 може видаватися в наступних випадках:

1) На Вашому особистому рахунку закінчились гроші.

2) У Вас невірно налаштована мережа, зокрема введено невірно ІР-адресу.

 

При з’єднанні з Інтернетом мені видається 720 помилка «Немає налаштованих протоколів управління PPP». Що робити?

  1. Видаліть розділ реєстру командою REG DELETE HKEY_LOCAL_MACHINESystemCurrentControlSetServicesWinsock
  2. Видаліть розділ реєстру командою REG DELETE HKEY_LOCAL_MACHINESystemCurrentControlSetServicesWinsock2
  3. Перезавантажте компютер
  4. Відкрийте папку %winroot%inf (по замовчуванню %winroot% - це C:WINDOWS )
  5. В ній знайдіть файл nettcpip.inf, зробіть для нього резервну копію і відкрийте цей файл за допопомогою програми Notepad(текстовий редактор).
  6. Знайдіть у ньому рядки:
    [MS_TCPIP.PrimaryInstall]
    ; TCPIP has properties to display
    Characteristics = 0xA0 ; NCF_HAS_UI | NCF_NOT_USER_REMOVABLE
  7. Замініть їх на:
    [MS_TCPIP.PrimaryInstall]
    ; TCPIP has properties to display
    Characteristics = 0×80 ; NCF_HAS_UI
  8. Збережіть зміни файлу nettcpip.inf
  9. Відкрийте Мережеві Підключення і натиснувши праву клавішу миші на Підключення по локальній мережі, оберіть Властивості, далі  Install->Protocol->Add. Оберіть «have disk» і вкажіть шлях %winroot%inf
  10. Оберіть «Протокол Інтернету (TCP/IP зі списку. Після цього Ви знову перейдете на вікно властивостей мережевого підключення, але для TCP/IP кнопка Uninstall буде активною.
  11. Оберіть зі списку This connection uses the following items протокол TCP/IP і натисніть кнопку Uninstall.
  12. Перезавантажте компютер

Інсталюйте протокол TCP/IP аналогічно крокам 9-12.


Що робити коли Інтернет не працює?

Якщо Ви маєте проблеми з доступом до мережі Інтернет, спочатку впевніться, що вони не пов’язані зі станом Вашого комп’ютера чи операційної системи або іншими факторами, напряму не пов’язаними з компанією Опенсвіт. Для початку впевніться, що всі кабелі підключені правильно і налаштування Вашого комп’ютера не змінювалося.

Якщо самостійно проблему вирішити не вдалося – зверніться за порадою в Службу підтримки за телефоном, який вказаний на нашому сайті, або в угоді та коротко і лаконічно повідомте причину дзвінка та номер помилки, виданий системою. Якщо проблему не вдасться вирішити по телефону – до Вас буде направлено нашого технічного спеціаліста.

Увага!

При поданні заявки Вам потрібно вказати свій логін, адресу, телефон. і намагатись описати несправність для більшої ефективності роботи спеціалістів. Якщо після подання заявки у Вас зникли несправності і Ви вже можете користуватися доступом до мережі Інтернет, необхідно відмінити заявку.

Шануйте працю наших технічних спеціалістів, не змушуйте їх вирішувати неіснуючі проблеми!

Visa MasterCard Pay

Соціальні мережі

Контакти

телефон компанії опенсвіт
Адреса: пр. Незалежності, 114А, оф. 218.
тел.: (0372) 55-83-41
моб. тел.: (066) 214-86-48
бухгалтерія: (0372) 50-93-40
Служба підтримки: support@opensvit.ua
E-mail: info@fenix-vt.net
Як нас знайти.
© 2003-2023 «Фенікс ВТ». Усі права захищено.
Розробка сайту - студія Exipilis