Помилка в одному з останніх оновлень антивірусу AVAST
07.12.2012 Шановні абоненти! Нами зафіксовано достатньо велику кількість звернень з приводу неможливості підключення до мережі Інтернет з кодом помилки 720. Ця помилка виникає у тих абонентів, що використовують для захисту своїх ПК безкоштовний антивірусний комплекс AVAST. Дана проблема виникла у зв'язку з некоректним оновленням вищезгаданого антивірусу. Для усунення проблеми ми рекомендуємо скористатися функцією «Відновлення системи» з меню "Всі програми" - "Стандартні програми" - "Службові програми" - "Відновлення системи" та вибрати дату для відновлення, що передує даті 5 грудня 2012 року. Після успішної процедури відновлення - Ваш ПК буде в робочому стані. У випадку, якщо функція «Відновлення системи» була вимкненою - тоді Вам краще звернутися за допомогою в сервісні центри міста. Нагадуємо, наша компанія пропонує своїм абонентам анивірусний захист від компанії Dr. WEB. Рекомендуємо всім скористатися такою можливістю!
Читайте також:
Про зміни в тарифах "Офіс" та "All Inclusive"
Нам 21 рік!
Про зміни в тарифах Інтернет + Megogo
Про зміни в тарифах
|
Соціальні мережі
Контакти
|