Новий порядок призупинення послуг
11.02.2010 Повідомляємо, що з 20.02.2010 року ми вводимо новий порядок призупинення послуг внаслідок заборгованості або за ініціативою Абонента. Якщо у Абонента виникає заборгованість понад 15 гривень, система більше не буде переводити на мінімальний тарифний план (ЕКО). Ми запроваджуємо більш зручний та економний варіант. Система буде автоматично призупиняти послугу боржнику із збереженням його поточного тарифного плану та залишку на рахунку. Вартість автоматичного призупинення складає 5 гривень одноразово та 1 гривня кожного дня. При поповненні рухунку будь-яким способом, послуга буде відновлена автоматично (безкоштовно). Якщо ж Абонент бажає самостійно тимчасово призупинити послугу (наприклад від'їзд у відрядження або на відпочинок), то, після написання ним заяви в офісі компанії, його послуга буде призупинена із збереженням поточного балансу та тарифного плану лише за 1 гривню за повну чи неповну добу. Відновлення послуги можливо в будь–який день за зверненням Абонента (безкоштовно).
Читайте також:
Про зміни в тарифах "Офіс" та "All Inclusive"
Нам 21 рік!
Про зміни в тарифах Інтернет + Megogo
Про зміни в тарифах
|
Соціальні мережі
Контакти
|